Pages

Wednesday, March 20, 2013

My Chanel pretties: Blue Satin si Vendetta [Vendetta NOTD]

De cand urmaresc blogurile de beauty, sunt cateva teme recurente pe care le intalnesc. Printre ele sunt si lacurile de la Chanel, care ajung la statut de cult sau raritati exorbitante.

Nu credeam ca o sa fac chestia asta (am avut dupe-uri, ce-i drept - ex 1 , ex 2), dar iata-ma posesoare a doua astfel de frumuseti. Sunt culori iconice si, asa cum ii place prietenului meu sa le numeasca, ojele mele de Vanity :)


Blue Satin e luat din aeroport din Viena. Se terminase concediul si nu apucasem sa imi iau nimic pentru mine. Intrucat era Craciunul, toate magazinele erau inchise. Asa ca m-am "recompensat" cu o oja de 20 euro :)) Ceea ce e relativ OK daca ma gandesc la preturile din Sephora.



Vendetta am primit-o de 8 martie de la sus-mentionatul prieten. Nu imi venea sa cred ca mi-a luat tocmai asta, a fost o mega surpriza care mi-a dublat colectia, sa zic asa.


Pe unghie, Vendetta se prezinta ca un violet foarte inchis, cu particule fine de glitter albastru,mov si rosu.

In poze se vad doua straturi, fara top coat. Un TC ajuta mult la pastrare dar si la punerea in valoare a culorii.
Lacul se aplica minunat; si pensula, si formula sunt foarte bune si coopereaza bine pt a obtine o suprafata smooth pe unghie.


Si o poza in care incerc sa arat mai clar despre ce glitter este vorba.

Putin blur arata mai bine cum se joaca lumina cu aceste particule.

In viata reala, Vendetta se vede ca o culoare inchisa de violet si in rest destul de putin sclipiciul. Soarele ajuta foarte mult si pune in valoare stralucirea acestui lac minunat. Indoor, insa, nu se intampla miracole :)

Este o oja foarte glossy, cu sau fara top coat. De una singura tinde sa se matuiasca si nu se mai vede atat de bine "magia", deci recomand cu caldura folosirea unui strat protector deasupra.



Blue Satin are si ea o buna parte din trasaturile surorii ei, si o sa povestesc despre ea intr-un viitor NOTD.

Seara faina :)

1 comment:

  1. Foarte drăguțe unghiile tale. Folosesti ceva peste oja, lac de exemplu? Care produs vezi ca este cel mai ok pentru îngrijire unghii exfoliate? mulțumesc

    ReplyDelete