Pages

Thursday, March 14, 2013

La Roche-Posay: 2. Effaclar gel spumant de curatare

2. EFFACLAR Purifying foaming gel for oily sensitive skin

125 ml tub - in pachetul de oferta (62.5 lei (59.4 cu card) la HelpNet)
200 ml tub - luat separat (aprox. 38 lei daca imi amintesc bine)


Context
L-am prins la oferta ca parte din pachetul Duo+gel. Mi-a placut si am continuat sa il folosesc.

Cum arata
Este un gel transparent incolor, ceea ce pentru mine e de bine.
Are un parfum slab, clinic/fresh. Carefeul: nu indeparteaza machiajul.
O cantitate cat un bob de mazare mic este suficient pentru o spalare. Tubul mare ma tine de la mijlocul lui decembrie (sau din noiembrie?! nu imi amintesc cand l-am luat dar sigur nu anul asta) si inca mai e ceva in el - folosit in medie cam 1 - 1.5 ori pe zi pentru ca il alternez cu lotiunea micelara.

Experienta
   - Dupa spalare pielea ramane curata si fresh. Il folosesc in doua feluri:
      - daca sunt machiata: demachiant + luat jos cu buretel umed; clatire; apoi gelul
      - daca nu sunt machiata: direct gelul, si rareori folosind buretelul

   - Nu am avut niciodata reactii cum ar fi iritatie sau arsura, cum am patit poate cu alte produse de acest gen.  
   - Pt mine e cel mai potrivit gel de curatare dintre cele cu care am avut treaba. Nu imi vin in minte situatii in care sa il evitati.

Alte trasaturi cu care se lauda si comentarii de amator
   - ph 5.5 good
   - fara sapun very good
   - fara parabeni aici trebuie sa fiu foarte sincera: acest aspect ma intereseaza cel mai putin. E ca faza cu e-urile din alimente: nu toate e-urile sunt daunatoare; daca nu se numesc e-uri, se numesc cumva complicat si latinesc, dar sunt in esenta acelasi lucru.
   - fara coloranti good
   - fara alcool are vreunul din produsele de tip gel de curatare alcool? oare de asta ma iritau altele si acesta nu? hmm...



Urmeaza: lotiunea micelara si apa termala

No comments:

Post a Comment