Pages

Sunday, March 17, 2013

DM mini haul

Recunosc, ma tenteaza chestiile din DM. De la ei am incercat keratina lichida, si ma tenteaza multe alte produse pe care le vad. De obicei reusesc sa ma abtin, din cand in cand mai iau cateva chestii.

Tura asta am luat: un gel de dus nou de la Bourjois, erau la oferta cu 5-6 lei. Puteam sa iau mai multe :) Asta are un parfum foarte fain de citrice si e portocaliu aprins; mai nou am o pasiune pentru portocaliu. Am mai luat un odorizant de camera, un burete de baie din celuloza.

Si produsele cele mai interesante: gel pentru indepartarea cuticulelor de la Farmec, care era pe lista de mai mult timp. Imi plac produsele Farmec in general, si cele de unghii cu atat mai mult. Plus, uleiul de par de la Alix Creative studio, caruia o sa ii fac si un review atunci cand va fi momentul.


No comments:

Post a Comment