Pages

Monday, April 16, 2012

Bourjois So Laque - Bleu Model NOTD

Culorile din gama So Laque de la Bourjois mi-au atras atentia de ceva vreme. Am deocamdata o singura culoare de la ei, desi tare ma tenteaza si Catwalk, in culoarea ciudata a momentului, chartreuse. Culori neobisnuite FTW - zic asta desi tocmai ai facut comanda la Beauty in the bottle pentru roz si coral.

Bourjois Bleu Model, asa cum arata in intreaga splendoare mai jos. N-am fost foarte incantata de consistenta si nici cand mi-am dat seama ca nu scap numai cu 2 straturi. Rezultatul, totusi, zic ca merita. Se prea poate sa fie o coincidenta, pentru ca nu e prima oara cand se intampla, dar mi s-au exfoliat unghiile in timp ce il purtam.

ADN:
  • un turcoaz deshis, viu si placut cu o tenta spre verde, dupa cum o vad eu
  • e un lac-crema, fara nicio urma de sclipici
  • pentru opacitate completa am folosit 3 straturi medii, nici prea groase nici prea subtiri + topcoat
  • dupa 2-3zile incepe sa sara. Astept sa imi vina un topcoat de la China Glaze, sa vad daca se comporta diferit.
  • cantitate: 10 ml, pret: cam 25 lei daca imi amintesc bine, din Carrefour

Destula vorbarie, sa vorbeasca imaginile - mai jos se vad 3 straturi. Ador aspectul pe unghii :) Arata perfect si culoarea e vie si placuta in persoana, numai potrivita pentru primavara.


Sper ca va place, il am in topul lacurilor iubite momentan. Poate pentru ca imi aminteste de locuri de genul asta, si vine vara in curand... A girl can dream, right? 
See you soon!



No comments:

Post a Comment