Pages

Friday, February 17, 2012

Sephora Diving in Malaysia Nails (Peridot dupe)

Dupa ce am salivat virtual dupa Peridot - yet another famous Chanel - si am aflat de clona lui on a budget de la Sephora, am ajuns s-o si detin. De cand am luat-o si pana am purtat-o prima data au durat doua saptamani.

Arata super bestial in pozele de mai jos, mai ales primele doua, look at the goodness!

With flash
Sephora Diving in Malaysia
Sephora Diving in Malaysia & Astor Quick'n Go 45 sec, clear (with flash)

ADN:
  • Culoarea e un duocrom auriu inchis/verde plin de sclipici care luceste in fel si chip
  • pentru poze am folosit tehnica: stratul 1 - lac incolor fast dry - apoi stratul 2. Fara top coat, sa nu ia din efecte. Stratul intermediar a ajutat super bine la o uscare mai rapida :)
  • sticla: 5 ml, 18 lei @ Sephora

Chiar ma asteptam sa fiu incantata, dar probabil fiindca nu merge sub nicio forma cu nuanta pielii mele - dan-dan-daaan: I don't like it. Arata tare fain in poze, in sticla... Doar nu pe degete in real life, ups. Dupa prima zi in care am fost cu ea la munca ma simteam ca o cucoana :) Asa ca am dat un matte peste ea (Flormar). Somehow, o face sa para si mai metalica.
Update: Versiunea mata e mult mai purtabila pentru zile obisnuite.

Sephora Diving in Malaysia + Matte topcoat (with flash)















Iti place, ai purta-o?

Note to self: Hmm, ar trebui sa fac pozele la ore normale din zi, in lumina naturala totul arata mai bine.

See you next time!

No comments:

Post a Comment