Pages

Wednesday, April 18, 2012

Tiger Nr 31 - Gunmetal NOTD

Recunoasteti sticla de mai jos? O ilustra necunoscuta. Daca n-as avea-o, probabil n-as fi vazut-o niciodata.

E una din doua oje-surori luate de la un magazin de chestii dragute si ieftine din DK - Tiger.  Lacuri se gasesc pe site-ul magazinului aici (culoare tare smechera asta din link, btw). Cele doua oje le am de aproape un an, si abia de curand m-am atins de ele. Sora ei e un glitter auriu+rosu in baza transparenta, foarte vascoasa si care se usuca foarte greu. Am avut preconceptia ca asta gri ar fi la fel, dar tare m-am inselat!

ADN:

  • Se aplica foarte usor si arata neasteptat de bine. In poze port 2 straturi, uscate fara probleme
  • Denumirea care imi vine in minte pentru culoarea asta ar fi  "gunmetal grey"
  • Sticla fiecareia are 11 ml si a costat maxim 10 lei in mai anul trecut, din Tiger
  • Din pacate tine putin pe unghii; singura data cand am purtat-o s-a cojit in fasii dupa o sesiune mai hardcore de spalat vase





Culoarea e tare frumoasa si din cate ma gandesc unica: un gri foarte inchis, metalizat sau aproape perlat. Glitterul din ea este minuscul, cel mai fin pe care l-am vazut si arata ca perlele zdrobite foarte fin. Pozele mele nu-s foarte revelatoare din pacate. Va trebui sa o incerc din nou, de data asta pe unghiile "buffed" si cu un top coat ca lumea.

Siii un zoom trist... :))


Well. Glitterul auriu cu rosul l-am folosit si pe el o singura data, peste un gri foarte deschis, iar peste toata combinatia am adaugat un finish mat. Arata foarte interesant si ciudat, chiar ar trebui sa-l incerc din nou... desi e cam de toamna look-ul :) Ma mai gandesc.



No comments:

Post a Comment