Pages

Thursday, November 14, 2013

Pastel nails (aproape) curcubeu - cu Watercolor

Hello Ladies,
Astazi am pentru voi unghii pastel :) Clar nu este sezonul pentru combinatia asta de culori, dar as prefera sa fie primavara si nu toamna-iarna asa ca sper ca imi permiteti.

Am in plan sa fac ceva asemanator cu niste culori mai potrivite toamnei, portocaliu, verde inchis, maro, cenusiu - dar asta e o poveste pentru alta data.

Cred ca se vede ca sunt intr-un mini-concediu in perioada asta.

Tehnica watercolor e simpla. Cel mai bine o gasesc descrisa aici, dar iata si pasii urmati de mine:
-----------------------------------------------------------------------

Watercolor


Baza


  • 2 straturi de oja alba simpla. Nu e atat de important sa acopere perfect unghia, dar sa nu ramana nici pete mari neacoperite. 
  • top coat. Ajuta sa nu se dilueze apoi albul prea mult 
  • lasa sa se usuce un pic

Petele de culoare! 


  • culoarea 1 - rosu la mine: doua-trei picaturi pe o unghie, apoi cu o pensula inmuiata in acetona imbibi petele de culoare asa incat sa se intinda. 
  • repeti la fiecare unghie cu prima culoare, apoi cu fiecare culoare pe care vrei sa o adaugi repeti procesul. You can make it up as you go. Eu am mai tot adaugat culori...
  • top coat

Tips and tricks

  • pensula trebuie sa fie umeda in acetona cat sa nu chiar curga din ea. Se zice ca trebuie sa fie acetona pura ca sa mearga - eu am doar acetona fara acetona (voila! am si scris despre ea) si a functionat bine.
  • pentru mici retusuri am folosit ori pensula de la oja, ori pensula pt acetona cu un pic de culoare in varf. There are no rules! :)
  • Cred ca se poate face si pe o baza doar de lac transparent, doar ca nu vor iesi asa de tare culorile in evidenta.
  • toata smecheria se va usca un pic mai greu decat o manichiura normala. La mana dreapta am reusit sa imi bulesc mijlociul in proportie de 50% si inelarul cam 25% din cauza ca n-am stat locului.
  • nu e prea messy, pentru ca totul controlezi cu pensula. Doar de foarte putina curatire va fi nevoie la sfarsit.
-----------------------------------------------------------------------

Rezultatul se vede mai jos. Imi place cum a iesit. Nu stiu sa zic cat a durat :| depinde de nr de culori folosite, si de cat de obsedata esti de detalii.


Am facut si cateva cu blitz, aici se vede mai bine ca nu e chiar complet acoperita unghia in culori si ca sunt destul de diluate si ne-simetrice. Asta e farmecul.



 Si acum sa revenim la lumina naturala si sa ne mai benoclam putin:


Si inca putin:

Distractie maxima daca va hotarati sa incercati :)

No comments:

Post a Comment