Pages

Tuesday, November 12, 2013

Galaxy nails attempt

Azi m-am hotarat sa va arat o incercare de "galaxy nails"

In ultima vreme ma tot joc cu modele pe unghii. Nu le am cu desenul asa ca modelele mele se bazeaza pe "tehnici" cum sunt watercolor, a celofanului, distressed (de la Chalkboard Nails).

Am facut 2 variante interesante si pentru halloween folosind prima si ultima tehnica. Au iesit chiar bine, dar procrastinarea m-a facut sa nu le postez.

Sa vedem ce a iesit...
Scuze pentru calitatea pozelor - sunt facute cu telefonul, iar manichiura are o zi de uzura. Sunt putin "blurry" ceea ce sper sa ajute in a arata efectul :)


Am folosit o baza neagra - Colorama nr. 23, apoi cate putin din Colorama 54 (rosu cu slipici holo) si Max Factor Fantasy Fire. Am pus cateva puncte-accent cu sclipici argintiu holo - Alix Avien 189. Pana acum iesise ceva destul de intunecat, asa ca am adaugat "nebuloase" ca pete mici albe, intinse cu acetona (tehnica watercolor). La sfarsit, desigur, un top coat - Revlon Quick dry top coat.



E prima data cand incerc Galaxy nails, desi se practica de ceva timp. Fetele la care am vazut de obicei au facut cu buretelul si in culori mai puternice. Pe mine buretelul nu prea ma tenteaza (motiv pentru care nu am inca niciun ombre pe aici :) )




In general imi plac efectele mai putin stridente, de asta si Galaxy-ul e mai discret decat alte exemple pe care le-am vazut.

No comments:

Post a Comment