Pages

Saturday, March 01, 2014

Skittle nails cu graffiti

Am vazut de multe ori unghii "Skittles" si pana acum nu imi facusem.
Ideea a venit de fapt pentru ca incercam sa fac un model de unghii ombre. E o idee care imi place, dar la primele incercari n-am fost multumita de rezultat. Am vrut totusi sa pastrez ideea de degrade/folosirea buretelului pentru manichiura. Asa ca am ajuns la varianta de skittle nails cu varfuri negre, care imi aminteste de ideea de graffitti.

Mi-a facut mare placere sa le port, mai ales ca eram intr-o perioada mai grea la munca si afara se stricase vremea... au picat a fix. Arata foarte vesel (si) in realitate.

Cum se fac - am colorat fiecare unghie cu cate 2 straturi de culoare si le-am lasat sa se usuce suficient cat la atingere sa nu se lipeasca. Apoi cu un burete am tapotat usor varfurile. La sfarsit topcoat.

Vreau sa mai incerc ideea dar cumva opusul: baza tuturor unghiilor sa fie alb, iar varfurile sa fie colorate fiecare diferit, sau ombre pe fiecare unghie.






Culori folosite:
Roz: OPI Kiss me on my tulips
Galben: Rimmel I ♥ lasting finish 280 Sunshine (cu baza alba, pentru ca pateaza rau)
Albastru: China Glaze Electric Beat
Rosu: Farmec Collection vara 2013 Exotic Dream
Verde: Astor Quick'n'go 326
Negru: Maybelline Colorama 23
Top Coat Revlon Quick Dry

No comments:

Post a Comment