Pages

Monday, January 21, 2013

Astor Lacque Deluxe VIP Violet [NOTD]

VIP Violet, nr. 594 din colectia Astor Lacque Deluxe, sade de un an in colectia mea. L-am cumparat in speranta sa vad un violet, deci mai degraba o tenta albastra. A fost putin diferit fata de ce cautam, ca majoritatea culorilor de genul asta inclina spre rosu. La doua straturi are o culoare inchisa similara cu violet imperial. Imi aduce aminte de Midnight Plum de la AVON - care a fost prima mea culoare din afara spectrului roz-rosu.

De curand am ramas fara top coat-ul China Glaze si l-am inlocuit cu cel de la Astor [review urmeaza]. O trasatura particulara a top coat-ului Astor este o tenta albastruie, care se vede si in sticla sub anumite unghiuri. 

Urmarea fireasca era sa il cuplez cu VIP Violet, sa vad daca pot obtine culoarea cautata la inceput.

It worked.
2 straturi VIP Violet, 1 strat top coat.



Camera mea nu a redat corect culoarea asa ca am editat-o sa aduca a ceea ce vad eu.



(flash)
Toate pozele sunt CU top coat Astor - deci cu o nuanta mai albastru decat aplicat simplu.

Port culoarea+combinatia de doua zile si deocamdata nu da vreun semn de uzura.

No comments:

Post a Comment